söndag 27 mars 2011

en gammal klassiker och en tom påse

för några år sen, på min förra blogg, hade jag någonting som jag kallade för bathtub art. det var ju lite flashigt så jag lägger ut veckans bathtub art igen, idag i alla fall. undrar om dom använder tigerbalsam. idag har jag bara varit bakis. min hund ligger och slickar sig på ballen framför mig. hans nötter är nu för tiden ett minne blott, tre tusen kronor pungade (haha) jag ut med för att ta bort bollarna. det som återstår är en tom påse nötter kan man säga. men han är lika glad ändå. annars är min önskan för idag att få rapa rakt ut i rymden. farväl. /Loathing

5 kommentarer:

  1. I rymden kan ingen höra dig rapa...

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt Peter!

    SvaraRadera
  3. Så var det slut på det roliga för hans del då ;-)

    SvaraRadera
  4. Han har aldrig tagit del av det där roliga du talar om
    så det blir nog en enkel match! :)

    SvaraRadera
  5. bästa bilden! Men hur får de plats??!

    Kommer du ihåg när jag ritade en kundvagn till dig?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!