torsdag 22 oktober 2009

vill

jag vill lite saker just nu.

jag vill resa: på en riktig budget weekend till någon pittoresk stad. gå på loppmarknader och dricka absint.
jag vill plugga: till undersköterska via komvux så jag kan skaffa poäng och behörighet till yrkesutbildningar.
jag vill viska något: till alla mina kaktusar.
jag vill kasta: en kladdkaka på en dagisfröken. dom ser alltid så sura ut.
jag vill sova med: rumpan på huvudkudden och fötterna längst väggen.
jag vill klä ut mig: till vampyr och äta blodpudding på halloween.

det var ungefär det jag kom ihåg nu. jag hade fler saker i huvudet innan jag började skriva men dom liksom försvann. nu kom zeppelin min hund och la sej bredvid mej. han är hård i magen och fiser mycket. författaren är sur för någonting och sitter i vardagsrummet och tittar på fotboll. jag slickade på honom idag och han smakade trä.

hej.

uppdatering: jag köpte dom. skorna i förra inlägget. jag sa till killen i kassan att dom betyder så mycket för mej att jag tänker döpa dom. nu heter dom harley. båda två.

3 kommentarer:

  1. Jag vill åka till New York. Alltid.

    SvaraRadera
  2. vill du åka till new york hela tiden. eller stanna där alltid,

    SvaraRadera
  3. Hmm...åka till och stanna, ett tag. För att känna på.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!