onsdag 21 oktober 2009

SKOR



på internet står det att man är äldre ungdom när man fyllt 25. snart är jag äldre ungdom. känns bra att jag ändå är lite ungdom fortfarade. det tillåter mej att vara lite barnslig som att sno grannens post och göra pappersflygplan av dom.
och dom här skorna är dom snyggaste i år. dom måste bli mina. det sticker i fingrarna. jag måste klicka på buy knappen. förslag på hur man kan tjäna lite extra pengar så att jag kan köpa dom här?

vart e ni förresten. det är så tomt och tyst där ute.
svälj.
gap.
fis.

DAGENS: harry äter upp tidningsannonser.
//

2 kommentarer:

  1. jag är här. är bara en betraktare. trött sådan.

    SvaraRadera
  2. försäkringskassan, always a struggle. arbetslös? mango? plugga?
    jag brukar slösa bort mina sista pengar, dagen innan löning. nu ska jag in till stan jag med.. get rid´ of those benjamins.
    lev väl.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!