fredag 23 oktober 2009

FREDAG OCH JAG ÄR VIT

det blir väl att spela Bubsy hela kvällen då. och lyssna på grannarnas religiösa orgier ovanför. det har varit ett jävla liv därifrån. jag visste inte ens att dom var religiösa förrän idag när jag mötte kärringen i trapphuset och hon frågade om jag ville städa hemma hos henne och få tusen kronor. ja det kan jag väl göra sa jag. går du i kyrkan frågade hon. nej sa jag. då får du inte sa hon och gick.

killen har lämnat mej ikväll och författaren också. jag får sitta här själv och klia mej i prutten. livet är bra mysigt ibland.

vad gör ni ikväll?

5 kommentarer:

  1. Myser. Har inte hittat till prutten. Än.

    SvaraRadera
  2. okej, det kommer. jag är redo för sömn snart. snart så.

    SvaraRadera
  3. jag drack öl och blev halvt odräglig. satt fast i en trasig spårvagen i 30 minuter, mittemot mig satt en kille och spydde rakt ner i papperskorgen. jag satt och iaktogg han med förakt.. kisade mer än vanligt. idag blir det repris.

    SvaraRadera
  4. Igår hade jag besök, och vi var inte vita. Men inte så färglada heller.
    Ikväll är jag mest grå.
    Så författaren hänger kvar ännu, med träsmak och allt!
    Inte illa!

    SvaraRadera
  5. tis- låter som en kulkul kväll juh!

    nollan- färgglad måste va..elelr man måste inte om man inte vill men det är bra om man e det.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!