fredag 10 september 2010

surfa

hej. jag heter sven. jag vill lära mig surfa. jag bor i sverige och vill gärna lära mig surfa i sverige.
inte utomlands. jag har aldrig varit utanför sverige. är inte rädd för att flyga. så det handlar inte om det. jag flyger och åker tåg och buss och andra färdmedel. men aldrig utanför sverige. det är väl det jag är rädd för. andra platser än sverige. så jag stannar helst här. vart kan jag surfa?


svar: kontakta sverre, han i husvagnen, det är bara knacka på, han öppnar alltid, eller så öppnar han inte, om han inte orkar så öppnar han inte, han bestämmer, han väljer. men han kan lära dig surfa. i vatten. mot pengar. eller om du klipper kopparkabel åt honom. han säger vad han vill. sverre är GUDFADERN, sverre är LEDARE, kan man säga, för det största surfgänget, han är BOSS. och han gillar byteshandel. han gillar att pyssla. med massa småsaker. in sin husvagn.
om du hjälper honom så hjälper han dej. hjälper du honom med stort, får du många lektioner. hjälper du honom med litet, får du få lektioner. så det funkar. sverre är BOSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!