onsdag 22 september 2010

larry

Larry äter en banan och tittar på mig. han håller på med design.
säger han i alla fall, men alla tror att han ljuger. det finns ingen som verkligen vet.
han säger att han designar portar och murar och farkoster på ett hemligt ställe.
han kommer dö om han säger någonting, säger han.
det är egentligen ingen som är intresserad.
Jag är inte en i mängden, som ni, som ni era blådårar, samhällsslavar, när solen går upp går ni upp, jag följer ingen sol, jag är viktig, jag blir inkallad att arbeta vare sej det är sol eller inte sol, säger han och jag svarar, jaha det är ju bra larry.
och då fortsätter han, för det som jag håller på krävs styrka och mod och fingerfärdighet, jag räknas med i en större plan, medan ni era kuksugare ligger hemma och sover och drömmer om kakburkar sitter jag och finslipar på viktiga grejor som kommer hamna i historieböckerna, detni, det kallas att vara en superhjälte!
larrys fru fick bröstcanser för ett år sen och har bara en tutte nu.
den gamla haggan, jag älskar henne mer nu, jag älskar henne mer med en tutte, hon bråkar inte lika mycket längre, hon lägger sej inte i, säkert för att hon är osäker med bara en tutte, jag brukar dra henne i den, när jag ska skoja med henne brukar jag dra henne i tutten, hahaha,
säger larry och äter på sin banan.

2 kommentarer:

  1. Man blir tårögd, vilken MAN! :)

    SvaraRadera
  2. jag vet. larry är min drömkille. han är ett stort genialt pucko.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!