tisdag 15 december 2009

från helgen







B och hennes kille fyllde år så dom bjöd in på en riktigt rolig och fet fest!
idag är det snö. jag har begravt mej i snödrivor längst vägarna och sen hoppat upp och skrämt folk. en hund råkade kissa på mej innan jag hann avslöja mej.
sen har jag jobbat också. andra dagen idag.
jag är redan utsliten och trött på skiten. men jag fortsätter så klart.

hur får man tid till att gå långa promenader i snön när man har ett jobb?
hur får man tid till sin älskling?
hur får man tid till att åka till stan? supa gärnet? träna? vila?
göra schamanresor med våran nya schaman?
äta upp en schimpans?
trampa på någons fot och sen peka och skratta?
prutta på en bil?
det här är illa.










2 kommentarer:

  1. Vilken fest. Det ser trevligt ut.
    Jag och min vän David försöker hitta Du ser pilsk ut.
    Göteborgs godaste hamburgare. Imorgon ska vi äta på ett ställe som heter Paddington, efter staden i Aussie. En sportbar med mycket britter. Är det goda hamburgare i Stockholm? Äter du hamburgare?

    God jul Loathing

    SvaraRadera
  2. Min kommentar blev i fel ordning,.
    Jag orkar inte rätta till det. Du får gissa.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!