fredag 6 november 2009

verner sköt med luftpistol mot sin döda kanin, den dog och reste sej upp och dödade verner


jag vill ut och dricka med mina vänner.

det är mycket man vill när man är sjuk. man vill knulla i en kundvagn, ta tag i sitt liv, sluta sätta snorkråkor på väggarna, gå med i en cirkus. man lovar en massa saker när man är sjuk. när jag blir frisk ska jag söka fler jobb, sluta vara så taskig mot folk, komma igång med lägenheten, ta vara på dagarna bättre, skänka pengar.

men när man väl är sjuk blir man lite smått knäpp också. man köper stora fågelspindlar, julklappar som folk inte behöver som skottsäker väst till pappa, ringer någon och hostar i luren och lägger på, onanerar till persisk syndporr men slutar för att man inte orkar mer, går in på internet och byter namn. från och med nu heter jag Glidmos.
ja och sen svettas man om tuttarna och får hår på konstiga ställen också.
så hallå, ni dör ute, mina besökare, jag behöver någonting från er, lite hjälp skulle man
kunna kalla det, skriv någonting kul, fråga något, ge mej tips på konstig musik, konst, böcker, bra ställen längst med E18 att ta kisspauser på.

4 kommentarer:

  1. http://open.spotify.com/user/gypsydollar/playlist/26VZYZJyExtj8bzyDxd8xB

    SvaraRadera
  2. Du kan läsa Paul Austers - Mr Vertigo, en bok om en man som lär sig levitera. Den är lite konstig men bra. Och passar till ditt tidigare inlägg.

    SvaraRadera
  3. nollan- tack det var ett fint tips.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Ive had some losers in my bed over the years. I married them all!